Cookies

De Zonnebloem gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren, gebruiksgemak te verbeteren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties en informatie te zien krijgt wanneer u gebruik maakt van deze website. Meer informatie over de cookies kunt u vinden op onze privacy pagina.

Klacht Formulier

Heb je suggesties of klachten? Je kunt altijd contact opnemen met ons via de contactgegevens op deze pagina.

De Zonnebloem is een vereniging van mensen. Gasten en deelnemers, vrijwilligers, donateurs, het Nederlands publiek. En waar mensen met elkaar werken, worden soms fouten gemaakt. Het kan een ongelukkig misverstand zijn, of een onheuse bejegening, maar soms ook kwalijk gedrag van een ander. Hoe dan ook: u bent het niet eens met en/of ontevreden over een bepaalde gang van zaken en dat wilt u kenbaar maken. Dat kan in de vorm van een klacht of in de vorm van suggestie.

 

Bent u een vrijwilliger of een gast/deelnemer dan bespreekt u uw onvrede in eerste instantie natuurlijk met het dichtstbijzijnde deel van de vereniging: met een bestuurslid van uw afdeling, bijvoorbeeld, of met een iemand van de vakantiestaf. Mocht dat gesprek geen goed resultaat opleveren of uw klacht valt in een andere categorie dan kunt u contact opnemen met het nationaal bureau.

Het nationaal bureau van de Zonnebloem ontvangt uw klacht of suggestie graag telefonisch of schriftelijk. Dat kan zijn:

  • Telefonisch via 076-5646464
  • U stuurt een brief aan: 

Nationale Vereniging de Zonnebloem
T.a.v. het dienstencentrum
Postbus 2100
4800 CC Breda