Mijn Eenmalige Gift
Per 1 juni verdwijnt de Acceptgiro. De banken hebben besloten om te stoppen met dit betaalmiddel omdat het gebruik ervan de afgelopen jaren sterk is afgenomen. De Zonnebloem heeft samen met andere goede doelen in Nederland gewerkt aan een alternatief met de naam ‘Mijn eenmalige gift’. Hiermee kun je gemakkelijk en vertrouwd een eenmalige gift overmaken. Voor het werk van De Zonnebloem zijn giften belangrijk om van betekenis te kunnen blijven voor mensen met een lichamelijke beperking. Mijn eenmalige gift werkt bijna hetzelfde als de Acceptgiro. Zo kunnen donateurs de goede doelen, die zij belangrijk vinden, blijven steunen.
Hoe het werkt
Je kunt Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:
- Vul je de Acceptgiro nog in en stuur je deze naar jouw bank? Dan kun je Mijn eenmalige gift met pen invullen en voortaan aan de Zonnebloem, in plaats van aan jouw bank, opsturen. Dit doe je kosteloos in de bijgeleverde retourenvelop
- Gebruik je internetbankieren? Met Mijn eenmalige gift heb je alle informatie bij de hand om een internetoverboeking te doen in jouw eigen bankomgeving. Je kunt dit ook doen door de QR-code te scannen.
Einde gebruik Acceptgiro
Net als alle andere goede doelen is de Zonnebloem gestopt met de verspreiding van Acceptgiro’s. Vanaf nu maken wij gebruik van Mijn eenmalige gift om een bijdrage voor ons werk te vragen. Heb je nog een oude Acceptgiro liggen? Deze kun je nog insturen tot 15 mei, dan heeft de bank nog twee weken om deze te verwerken. Let op: na deze datum is het niet meer mogelijk om met een Acceptgiro te doneren aan de Zonnebloem.
Meer informatie
Heb je vragen over de nieuwe betaalmethode? Neem dan contact op met ons op. Dit kan telefonisch via 076 - 564 64 64 (ma t/m vrij tussen 9.00 - 12.00 uur en tussen 13.00 - 16.00 uur). Je kunt je vraag ook WhatsAppen naar 06 - 14 461 747.