Persbericht bezoek Van Tilburg

Op 3 maart 2020 hebben we een bezoek gebracht aan Van Tilburg in Nistelrode

Bezoek van De Zonnebloem aan Van Tilburg in Nistelrode

Het leek wel Lente toen de gasten met hun begeleiding afgelopen dinsdag op weg gingen voor een uitje naar de grootste familiewinkel van Nederland Modewinkel Van Tilburg in Nistelrode.

We werden gastvrij ontvangen in de Orangerie voor een kop koffie met een heerlijke appelkoek, hierna werd de groep opgewacht door 2 dames die ons een rondleiding achter de schermen gaven. Een unieke ervaring en wauw wat was er veel te zien. Er werken maar liefst 500 mensen in de winkel die ondanks de grote omvang nog steeds probeert het familiegevoel vast te houden. Dit word mede gestimuleerd door de grote kantine waar alle personeelsleden gratis aan kunnen schuiven.

Verder zagen wij een mega groot atelier waar gratis de gekochte kleding vermaakt wordt samen met de gratis koffie en gratis parkeren, drie belangrijke pijlers waarop het bedrijf al generaties lang groeit en bloeit. Dit samen met vriendelijke en kundig personeel.

Ook de webshop, de kantoren en het magazijn werden door ons bekeken. En natuurlijk kwam  eigenaar Peter van Tilburg ons ook nog even begroeten. Na de rondleiding was ieder nog vrij om lekker even rond te neuzen en te shoppen. Met al die vrolijke voorjaarskleuren krijgen we zo weer zin in de lente!!

Dianne Schellekens

073-5031935