Weer een geslaagde reis
Woensdag 27 mei stond weer onze jaarlijkse reis op het programma.
Bij Van Haandel stonden de tafels met gebak klaar voor onze gasten. Na de koffie/ thee gingen we op weg naar Oirschot. We waren te gast bij De Brouwerij Vandeoirsprong, waar we ontvangen werden met koffie/thee. Daarna gingen we naar een mooie ingerichte ruimte (museum) waar een verhaal van de geschiedenis en oorsprong van de brouwerij werd verteld door Wim. Daarna nog een mini rondleiding voor wie wilde. Na een heerlijke lunch gingen we weer verder met de bus voor een rondje Oirschot met een gids die vanuit de bus vertelde over de geschiedenis . Wat vroeger dan verwacht kwamen we bij Van Haandel om nog lekker bij te kletsen op het terras. Om 17.00 uur weer een heerlijk diner. Het was wederom een geslaagde dag.