Repetitie Seniorenorkest met lunch
3 december 2025 van 01:00 - 01:00 uur
De gasten van de 🌻 met vrijwilligers zijn gastvrij ontvangen in Elckerlyc voor een repetitie van het Regionaal Seniorenorkest, die bezig waren met de voorbereidingen van hun kerstconcert, het klonk prachtig met uitleg van de dirigent Maarten Jense.
Een geslaagde activiteit, waar iedereen van heeft genoten en die zeker voor herhaling vatbaar is.Â