kaartmiddag
12 februari 2026 van 01:00 - 01:00 uur
De gasten van de 🌻 hebben een gezellige rummikub- en kaart middag in het Open Huis.
De gasten werden verwelkomd met koffie of thee en een lekkere koek en later volgde nog een pralinė. Al snel werd er fanatiek gespeeld: rikken, jokeren of rummikub.
Ondertussen werden de gasten verwend met een drankje en een paar lekkere hapjes en natuurlijk een advocaatje met slagroom. Het was een geslaagde middag.