Uitstapje Oirschotse Kapel
9 mei 2026 van 02:00 - 10:15 uur
Op deze prachtige, zonnige dag was het heerlijk toeven bij de Heilige Eik. Eerst lekker koffie met koek en daarna een prachtige viering, gesproken door Gust Jansen #SamenKerkHilvarenbeek en gezongen door het koor #Luciani. Daarna genieten in de prachtige natuur van een slaatje en lekkere broodjes met een drankje. Gezellig met elkaar kletsen om daarna voldaan huiswaarts te keren.