Kermismiddag
16 juni 2026 van 14:00 - 16:30 uur
Wat hebben de gasten weer genoten van gezellige Kermismiddag, waarbij de weergoden gelukkig mee zaten!
Begonnen bij cultuur-lokaal de Ketel met een kopje koffie en een heerlijke Portugese lekkernij, pastel de nata.
Daarna met z'n allen naar de kermis waar we getrakteerd werden op een lekkere oliebol en stukjes kibbeling!
Ook genoten alle gasten zichtbaar van de diverse attracties.
Met een voldaan gevoel hebben de middag met een drankje in de Ketel afgesloten.