Steun ons met uw statiegeldbon
Steun ons met uw statiegeldbon #AHHilvarenbeek in de maand april!
De Zonnebloem bestaat meer dan 75 jaar!
In Hilvarenbeek laten we mensen met een lichamelijke beperking al meer dan 40 jaar volop genieten door enthousiaste vrijwilligers van allerlei verschillende activiteiten zoals een nieuwjaarslunch, kaartmiddag, muziekmiddag, spelletjesmiddag, modeshow, wandelvierdaagse, vakantie, museumbus, kerstactiviteit en nog veel meer.
De Zonnebloem
afdeling Hilvarenbeek, Esbeek, Biest-houtakker stelt uw steun erg op prijs.
Lever in
en steun
ons.