Busreis naar Zuid-Limburg
Een busreis door het mooie Zuid-Limburgse landschap
Op 12 mei heeft de Zonnebloem afdeling Horn een busreis naar Zuid Limburg gemaakt.
Een zeer geslaagde dag. We vertrokken met 42 personen om kwart over tien uit Horn naar de Wilhelminatoren in Vaals bij het drielandenpunt. .Dit was al een mooie rit waarbij we konden genieten van het steeds heuvelachtiger landschap.
Bij de Wilhelminatoren stond al een lekkere lunch voor ons klaar . Na dit gezellige samenzijn maakten we een rondrit door de prachtige omgeving en leuke dorpjes. Zowel de gids als chauffeur wisten veel te vertellen over deze omgeving. Terug bij de Wilhelminatoren stond de koffie/thee alweer op ons te wachten met natuurlijk een lekker stuk vlaai. Nog een gezellig ritje terug naar Horn en rond vijf uur was iedereen weer thuis. We kunnen terugkijken naar een mooie dag, uitstekend verzorgd door busmaatschappij Ghielen.