Muzikale middag
Wat hebben we weer een heerlijke middag gehad.
We werden ontvangen met een kopje koffie/thee.
Ondertussen kwam Simon Kleinjan samen met Jurre om alles klaar te zetten voor de muzikale middag.
Iedereen kreeg een boekje met liedtekst er in. Daardoor kon iedereen gezellig mee zingen met de muziek. Een aantal gasten kregen instrumenten die ze konden gebruiken tijdens te muziek, en daar werd ook goed gebruik van gemaakt.
Tussendoor hielden we een korte pauze met een kleine warme snack en wat te drinken.
En na de pauze hebben we nog een aantal liedjes gedaan.
Totdat het weer tijd was om afscheid te nemen van de gasten.
Het was weer een hele gezellige middag.
Op naar de volgende activiteit.