Bevrijdingsfestival Zwolle
Dinsdag 5 mei gingen 4 deelnemers samen met 2 vrijwilligers naar het Bevrijdingsfestival in Zwolle.
Wat was het gezellig én druk! Gelukkig waren we mooi op tijd, waardoor we nog een plekje konden krijgen op het MIVA-platform. Daardoor konden we samen volop genieten van het optreden van DI-RECT.
Na het festival stapten we in de auto richting Wezep, waar we heerlijk hebben gegeten bij Het Middelpunt. Natuurlijk mocht een lekker ijsje en een kop koffie als afsluiting niet ontbreken.
Met mooie herinneringen en een voldaan gevoel gingen we weer richting huis. Het was een geslaagde en gezellige middag samen!