Rondrit met Treintje en terras bezoek bij cafe Wouters
Vrijdag 19mei hebben we weer kunnen genieten van een prachtige rondrit door de stad met het Treintje en een terras bezoek bij cafe Wouters. Het was wel zeer warm maar de drankjes lekker koel.