Roggel: Gezellige middag
Ondanks de tropische temperaturen mochten we 25 gasten verwelkomen tijdens een gezellige middag van De Zonnebloem Roggel.
Onder het genot van koffie, thee, appeltaart met ijs en slagroom werd er gekaart en Rummikub gespeeld. Voor sommigen was het wat te warm voor een spelletje, maar ook zij genoten volop van het samenzijn en het gezellige bijpraten.