Lions -lente concert
Elk jaar worden wij weer uitgenodigd voor het “Lions- lente concert “
Op zondagmorgen 12 april zijn we ontvangen met een heerlijk kopje koffie en thee.
Er werd prachtige licht klassieke muziek gespeeld, door de “Stadsharmonie KVA “uit Oss.
Het programma was een aaneenschakeling van verschillende genres.
Ook bracht solozangeres Petra Clauwens, samen met de harmonie, 3 hele mooie stukken ten gehore.
Na het overweldigende concert werden we uitgenodigd voor een drankje en hapje.
Wij bedanken de Lionsclub voor het mooie concert namens alle gasten en vrijwilligers van de Zonnebloem