Toneelvereniging “Efkes Anders”
Door toneelvereniging “Efkes Anders “werden de gasten van de Zonnebloem getracteerd op de nieuwste voorstelling “Kat in de Kelder” op zondagmiddag 12 april.
De tijd om aan te melden was kort, hierdoor moest men snel overleggen met de vrijwilliger of familie, want zij mochten gratis mee. Veel gasten en begeleiding was het gelukt om van dit mooie aanbod gebruik te maken. Op de eerste en tweede rij in de zaal van Nesterle kon men plaatsnemen, zodat alle Zonnebloem deelnemers de voorstelling goed konden volgen.
Zij hebben genoten van het humoristische toneelstuk, het was een goed verzorgde middag.
Veel dank aan “Efkes Anders” voor de uitnodiging, namens de Zonnebloem.