Winkelen Heesch
Woensdag 15 april zijn we met enkele gasten van de Zonnebloem naar het centrum van Heesch geweest.
De weergoden waren ons goed gezind, onder een stralende zon verzamelden we om 13.30u bij cultureel centrum "De Pas " waarnaar iedereen met een vrijwilliger op pad ging.
Er werd gezellig gewinkeld en ook de kramen op de markt werden bezocht.
De volgende keer zou de Udense markt bezocht kunnen worden als alternatief.
Na het shoppen was het gezellig bij "De Pas "op het terras, onder het genot van een drankje en ijsje, heerlijk in de zon!
Om 16.00u gingen we huiswaarts.
Iedereen bedankt voor de gezellige middag.