Kevelaer
Met de regio NOT naar Kevelaer
Om 9.30uur zijn we vertrokken vanaf het station Oldenzaal met een bus van Ter Doest die ingezet was door Brookhuis. Pastor van der Sman (vergezeld door de organist) vertelde over de achtergrond en het ontstaan van Kevelaer als bedevaartplaats. Aangekomen stond er een luxe lunch voor ons klaar. Daarna was er voor de viering in de Biechtkerk tijd om even rond te kijken. Tijdens de viering werd er door iedereen flink meegezongen en gebeden. Kaffee met Kuchen ontbrak niet. Heerlijk. Om 16.15uur was het weer tijd voor vertrek richting Oldenzaal. Een mooie, rustige dag met veel zonneschijn en devotie.