Plaswijckpark
Plaswijckpark
Vandaag weer een kleinschalig uitstapje gemaakt met een aantal van onze gasten naar het Plaswijckpark, ondanks de paar druppels regen een heel fijne dag gehad. Iedereen heeft er van genoten. Dank aan de wijkbus toppie.