Arboretum
Arboretum
Vandaag met dit mooie weer een kleinschalig uitstapje gemaakt met enkele gasten en vrijwilligers naar het Arboretum. Wat is dit toch een mooi park. De wijkbus heeft ons weer netjes gebracht en gehaald, was een gezellige middag.