Bezoek Beekse Bergen
Vandaag 15 juni met 2 bussen richting Hilvarenbeek om een bezoek te brengen aan de Beekse Bergen.
Maar nadat vanmorgen iedereen een plekje in de bus had gevonden vertrokken we met 2 bussen eerst naar Gilze ....naar restaurant de Hooikar .Waar koffie werd gedronken en een heerlijk maaltijd werd geserveerd.
Met volle buikjes vertrokken we naar de Beekse Bergen daar werden vele dieren bekeken vanuit de bus .
De gasten genoten volop.
Met veel indrukken vertrokken we na paar uurtjes weer richting zierikzee .
Daar aangekomen bij Havenpoort en Borrendamme.
Vervolgde ieder weer zijn eigen weg .
Met elkaar kijken we terug op een hele mooie dag 🌻🌻