Bingomiddag in d'Altenaer
Bingomiddag in d'Altenaer
Dinsdagmiddag 10 febr. jl. was er weer een gezellige bingomiddag in d'Altenaer. Al ruim voor de start stroomde de zaal vol met enthousiaste deelnemers. Bingo blijft een leuke activiteit! Nadat Maja iedereen hartelijk welkom had geheten en de bingokaartjes had uitgelegd, kon het spel beginnen. En dat ging niet onopgemerkt. De prachtige prijzen vlogen als warme broodjes over de toonbank. Een extra feestelijk tintje kreeg de middag dankzij Lijda, die haar enorme best had gedaan in de keuken. Zij had heerlijke kleine appeltaartjes gebakken, die door de winnende deelnemers trots mee naar huis werden genomen. Na de pauze werd er bovendien genoten van lekkere snacks, waardoor het feest compleet was. Bingomaster Hans sloot de bingomiddag gezellig af en iedereen keerde weer voldaan huiswaarts.
Kortom: het was weer een zeer geslaagde en gezellige middag in d'Altenaer. We kijken nu al uit naar de volgende keer!