Bingo
Het was weer zover de jaarlijkse Bingo van de zonnebloem afdeling De Kwakel - Vrouwenakker.
Nadat alle gasten voorzien waren van koffie/thee met wat lekkers werden de bingo kaarten uitgedeeld en de nummers opgenoemd, je kon een speld horen vallen. Tussen de rondes door werden de gasten voorzien van een hapje en een drankje. Ook waren er 2 loterij rondes.
Er waren prijzen gekocht, maar ook veel geschonken door de plaatselijke ondernemers! Onze grote dank daarvoor!
Niemand ging met lege handen naar huis.
Mede door onze sponsoren en vrijwilligers was het een zeer geslaagde dag voor onze gasten.