Veelgestelde vragen rolstoelauto huren

Welzorg Go

Is Welzorg Go hetzelfde als de Zonnebloemauto?

Per 8 april stopt de Zonnebloemauto, maar het huren van een rolstoelauto blijft mogelijk dankzij de samenwerking met Welzorg Go.

Zonnebloempashouders behouden de mogelijkheid tot het gebruik maken van de auto tegen een gereduceerd tarief. In plaats van het reguliere tarief van €109,-, kunnen pashouders de auto voor  €75,- per dag huren.  

Meer informatie over Welzorg Go vind je op deze pagina

Kan ik direct een Welzorg Go auto met korting huren?

Na aanschaf van de Zonnebloempas is het direct mogelijk om met korting een Welzorg Go rolstoelauto te reserveren via Welzorg Go. Je ontvangt de Zonnebloempas per e-mail. Het daarin vermelde pasnummer kun je gebruiken als kortingscode tijdens de reservering.

 

Hoe activeer ik mijn korting bij Welzorg Go??

Je kunt je korting claimen:

door tijdens het online reserveren op de Welzorg Go website op de pagina "Persoonlijke gegevens" boven de knop "naar betalen" bij "kortingscode" je Zonnebloempasnummer in te voeren, De korting wordt dan direct in mindering gebracht,

of

door bij een telefonische reservering je Zonnebloempasnummer door te geven

Wat kan ik met mijn Zonnebloempas?

Je hebt niet per se een Zonnebloempas nodig om een rolstoelauto via Welzorg Go te reserveren. Iedereen kan een auto huren via Welzorg Go.

Reserveer je een rolstoelauto met je Zonnebloempas? Dan profiteer je van het speciale Zonnebloemtarief van €75,- per dag.

Een Zonnebloempas vraag je eenmalig aan voor €10,-.

Kan ik het betaalde bedrag terug krijgen als ik de auto toch niet huur?

Nee, het is niet mogelijk om de € 10,- die in rekening gebracht is voor de administratiekosten/Zonnebloempas terug te betalen. 
Ook niet als de auto niet gehuurd is of gaat worden.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat jouw vraag over Welzorg Go er niet tussen? Op deze pagina van Welzorg vind je alle veelgestelde vragen over het huren van een rolstoelauto via Welzorg Go.