Veel gestelde vragen

De belangrijkste vragen over je verkooppagina op een rijtje

Hoe werkt het? De online lotenpagina 
Je maakt een profiel aan, upload je foto en noteert kort de reden waarom je loten verkoopt. Je selecteert een afdeling of kiest voor landelijk, en je deelt je pagina via e-mail of sociale media (Facebook, LinkedIn of WhatsApp).  
 
Hoe maak ik een digitale lotenverkooppagina aan?  
Ga naar zonnebloem.nl/loten. Klik op pagina maken en vul de gevraagde velden in: naam, eventueel een afdeling, motivatie en foto. Sla de gegevens op. Je ontvangt een bevestiging per mail met een link. Klik op de link en deel vervolgens je pagina via e-mail of sociale media. Een uitgebreide handleiding kun je ook terugvinden onder zonnebloem.nl/loten.  
 
Ik krijg mijn bevestigingsmail niet  
Het kan maximaal 5 minuten duren voordat je een mail ontvangt.  
- Heb je je e-mailadres goed ingevuld?
- Heb je al in je spam of ongewenste e-mail gekeken 
Neem dan contact met ons op  

Hoe betalen mensen hun online loten? 
De loten die via de website worden besteld kunnen uitsluitend via iDeal worden afgerekend.  

Hoe ontvangen mensen hun online loten? 
De lotenkoper vult zijn e-mailadres in. Dit doet hij twee keer om er zeker van te zijn dat het adres correct is. Direct na de betaling via iDeal, wordt er een a-mail verzonden met een bijlage met de lotnummer(s) erin. Het kan maximaal 10 minuten duren voordat deze mail binnen is.