Bingo / inloopmiddag
Op 26 april was er een bingo middag tevens inloopmiddag bij de Ark.
De Ark vierde het 25 jarig bestaan van de inloopmiddag.
Dit werd gevierd met een bingomiddag.
De Ark samen met vrijwilligers van de zonnebloem hebben dit georganiseerd.
Er was een grote opkomst
De middag begon met koffie/thee en een oranje tompouce. Ook de burgemeester van stichtse vecht kwam een kijkje nemen. In zijn welkomstdrankje vertelde hij dat hij een half uurtje zou blijven. Maar door alle gezelligheid werd dat toch de hele middag. Er werd een praatje met hem gemaakt en hielp hij de mensen bij de bingo. Er waren veel.prijzen te winnen. Vrijwilligers Andre en Fred draaiden met veel plezier de bingo.
Iedereen ging met een leuk prijsje naar huis.
We kunnen terug kijken op een geslaagde middag.