Zonnebloem afdeling

maarssen

Pannenkoeken eten

20260522125645jpg

Op vrijdag 22 mei gingen we voor de 2e keer dit jaar pannenkoeken eten bij de pannenkoeken bakker, maarsseveense plassen.

23 deelnemers en 6 vrijwilligers waren hier bij aanwezig. 

De deelnemers werden verwelkomd met een kopje koffie/thee. 

Daarna kon er een keus gemaakt worden uit de vele pannenkoeken. Ondertussen werd er gezellig bijgepraat.

Na het genieten van de  pannenkoek werd er afgesloten met een heerlijk ijsje.

Het was een hele gezellige middag. Deelnemers en vrijwilligers hebben genoten en gingen voldaan weer naar huis.

 

Hans de Wit

0346-562051 / 06-53344267
contactformulier

Contact & Aanmelden

Heb jij een lichamelijke beperking en wil je deelnemen aan onze activiteiten of wil je je aanmelden als vrijwilliger bij de afdeling?