Pannenkoeken eten
Op vrijdag 22 mei gingen we voor de 2e keer dit jaar pannenkoeken eten bij de pannenkoeken bakker, maarsseveense plassen.
23 deelnemers en 6 vrijwilligers waren hier bij aanwezig.
De deelnemers werden verwelkomd met een kopje koffie/thee.
Daarna kon er een keus gemaakt worden uit de vele pannenkoeken. Ondertussen werd er gezellig bijgepraat.
Na het genieten van de pannenkoek werd er afgesloten met een heerlijk ijsje.
Het was een hele gezellige middag. Deelnemers en vrijwilligers hebben genoten en gingen voldaan weer naar huis.