Loterij met uitkijkgarantie

Jaarlijkse Zonnebloemloterij van start

Zonnebloem loterij

Een samenleving waaraan mensen met een lichamelijke beperking volwaardig en onbezorgd deelnemen. Daar zet de Zonnebloem zich iedere dag voor in. Nu de versoepelingen compleet zijn, kunnen de ruim 1.100 Zonnebloemafdelingen in het land weer volop activiteiten organiseren voor alle deelnemers. En hiervoor is geld nodig.

Met de opbrengst van de jaarlijkse loterij geeft de Zonnebloem mensen met een lichamelijke beperking iets om naar uit te kijken: een vrijwilliger die op bezoek komt, samen een dagje uit of een mooie vakantie. Mensen die meespelen met de loterij maken kans op mooie prijzen. Een loterij met uitkijkgarantie dus!

Online en papier

Vanaf 12 april starten de vrijwilligers in heel het land met de verkoop van de loten. Ook de Zonnebloemafdeling in uw woonplaats zal op pad gaan met de lotenboekjes. Voor € 2,- koopt u een lot en maakt u lokale activiteiten mede mogelijk. Bovendien steunt u de landelijke projecten van de Zonnebloem. Die zorgen er o.a. voor dat in heel Nederland de Zonnebloem rolstoelauto te huur is en dat musea, attractieparken, theaters en voetbalstadions toegankelijker worden voor mensen in een rolstoel of scootmobiel.

Contactloos loten kopen

De veiligheid van onze deelnemers en vrijwilligers is topprioriteit, dus hebben we gezocht naar veilige manieren om de Zonnebloemloten te verkopen. Ook dit jaar kan weer met het envelopje besteld worden en kunt u contactloos betalen door de aangeboden QR-code te scannen met uw mobiele telefoon. U hoeft dus geen contant geld in huis te hebben. Bestelt u uw loten liever online? Dit kan heel eenvoudig op zonnebloem.nl/loterij

Mooie prijzenpot

Met uw deelname aan de loterij maakt u kans op een prijs uit het uitgebreide prijzenpakket. Er zijn geldprijzen te winnen, met een hoofdprijs van maar liefst 15.000 euro. Daarnaast zijn er vele prijzen in natura, zoals e-bikes, een vakantie in eigen land of een leuk dagje uit. De trekking vindt plaats op 10 oktober 2022. Mensen die hun loten online registreren ontvangen automatisch bericht over de uitslag.