Mooi bedrag van Ab Inbev en horecapartners

Cheque van Ab Inbev
Martin Yntema, AB InBev directeur voor Nederland, overhandigde vandaag een cheque van € 9260,- aan Marc Damen, directeur van de Zonnebloem. De donaties kwamen er dankzij de bijdrage van horecapartners en werden uiteindelijk verdubbeld door AB InBev. Dankzij de donaties kan de Zonnebloem de aangepaste huurauto’s voor mensen in een rolstoel of scootmobiel tegen een gereduceerd tarief aanbieden.

Marc Damen is verheugd met de cheque van AB InBev: “Dankzij deze geldinzamelingsactie kunnen wij veel betekenen voor mensen met een lichamelijke beperking. We organiseren mooie dagjes uit met de geweldige inzet van onze vrijwilligers. En door onze aangepaste Zonnebloemauto, kunnen mensen met een beperking er zelf weer op uit om andere mensen te ontmoeten en te genieten van een fijne dag."

Mooi bijdrage van horecaondernemers

AB InBev enthousiasmeerde horecapartners via de Telesales afdeling om te doneren voor een Zonnebloemauto en kreeg hierop massale respons. “De giften zijn een mooi gebaar van onze horecapartners. Wij verdubbelen vanuit AB InBev de initiële donaties van € 4630,- tot een totaalbedrag van € 9260,- Dit zal De Zonnebloem in staat stellen om de verschillende Zonnebloemauto’s tegen een gereduceerd tarief te kunnen aanbieden. We zijn blij dat we op die manier vanuit AB InBev kunnen bijdragen aan een betere wereld,” zegt Martin Yntema.

AB InBev Nederland

AB InBev Nederland maakt onderdeel uit van het beursgenoteerde AB InBev, dat met een portfolio van meer dan 200 merken en zo'n 155.000 medewerkers in meer dan 25 landen actief is. Wereldwijd is AB InBev de grootste brouwer met internationale ‘flagship’- merken als Budweiser, Beck's en Stella Artois. De Nederlandse organisatie is de tweede speler op de lokale markt. De brouwer voert sterke lokale en internationale merken, zoals Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Leffe, Corona en Hoegaarden. Het is onze droom om mensen samen te brengen voor een Betere Wereld. Onze missie is het aangaan van duurzame relaties met consumenten, door hen merken en ervaringen te bieden die mensen bij elkaar brengen.